Tai yra tinklapio BETA versija – jei radote klaidų ar netikslumų, praneškite mums el. pašto adresu tic@siauliai.lt Senoji svetainės versija
2018 gegužės 22 d. 03:41
orai Tuesday
11°C,2m/s
Geras oras
orai
Wednesday,
21°C | 9°C
orai
Thursday,
24°C | 10°C
orai
Friday,
23°C | 10°C
Meniu
Text_2

„PROFESIONALUS SVETINGUMAS: LENGVESNIS KELIAS NUO „LABA DIENA“ IKI „AČIŪ, KAD APSILANKĖTE“

Renginio data: 2018-05-17
Renginio laikas: 09:00 val.
Bilieto kaina: 20,00 Eur
Bilietai: Teirautis kasoje

LTICA ir Šiaulių turizmo informacijos centras su partneriu – Šiaulių valstybinė kolegija – 2018 m. gegužės 17 d. organizuoja mokymus turizmo sektoriaus darbuotojams PROFESIONALUS SVETINGUMAS: lengvesnis kelias nuo „Laba diena“ iki „Ačiū, kad apsilankėte“.

Kviečiame dalyvauti mokymuose apgyvendinimo ir maitinimo, turizmo ir verslo informacijos centrų ir kitas turistines paslaugas teikiančių įstaigų darbuotojus.

Kaina 1 asm. – 20 Eur.

Laikas ir vieta: Šiaulių valstybinė kolegija, Aušros al. 40, 9.00 – 15.00 val.

Registracija vykdoma iki 2018 gegužės 11 d., patvirtinama po sąskaitos apmokėjimo.

Registracijos anketą rasite čia:https://goo.gl/forms/im1w87Wwqab3OMue2

Detali programa bus išsiųsta užsiregistravusiems.

Mokymų dalyviams bus įteikiami pažymėjimai.

Kelionės išlaidas apmoka siunčiančioji organizacija.

Mokymus veda Lauras Balaiša – viešbučio „Rinno“ bendrasavininkas. Coca-cola Bottlers Lietuva marketingo vadovas, prekybos tinklo JYSK steigėjas ir vadovas Lietuvoje, verslo administravimo magistras, baigęs mokslus Lietuvos bei JAV universitetuose, Psichologijos akademijos absolventas. L. Balaišos specializacija: pardavimų, derybų, įtakos, viešo kalbėjimo, susirinkimų valdymo sritys. Lektorius taiko aktyvaus mokymosi metodiką „Teorija-Treniruotė-Taikymas“, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, formuoti reikiamus įgūdžius. Seminarų dalyviai vertina L. Balaišos gebėjimą įtraukti į dėstomo dalyko nagrinėjimą, pateikti iliustruojančius pavyzdžius ir palaikyti nuoširdų bendravimą.

PAGRINDINĖS MOKYMŲ TEMOS

Ką turi atsiminti klientus/turistus aptarnaujantis darbuotojas

Geras / blogas žmonių aptarnavimas

Bendravimo su klientais/turistais etapai

Seminaro trukmė: 8 akademinės val. (1 diena)

Teorijos / praktikos santykis: 30/70%

Mokymo metodai: Teorinių modelių pristatymas, interaktyvi paskaita, dalyvių atvejų analizė, modeliuotos vaidmenų užduotys, vaizdo grįžtamasis ryšys.

ETAPAS I. Pozityvaus kontakto su klientu/turistu užmezgimas. Kaip užtikrinti šiltus santykius ir pagarbą.

ETAPAS II. Pasitikimas / Užsakymo/Užklausos priėmimas

Kaip išsiaiškinti kliento/turisto poreikius

Kaip padaryti papildomą pardavimą/Kaip pasiūlyti daugiau paslaugų

Pozityvi kalba ir dėmesio klientui parodymas

ETAPAS III. Sąskaitos pateikimas

ETAPAS IV. Atsisveikinimas

Kaip pozityviai įprasminti žmogaus patyrimą jūsų restorane/viešbutyje/TIC’e ir kt.

Atsakymas į klientų/turistų pretenzijas

Sudėtingų ir konfliktinių situacijų valdymas

 

Registracija vykdoma iki 2018 gegužės 15 d., patvirtinama po sąskaitos apmokėjimo.

Registracijos anketą rasite čia:https://goo.gl/forms/im1w87Wwqab3OMue2

Kaina 1 asm. – 20 Eur.

Laikas ir vieta: Šiaulių valstybinė kolegija, Aušros al. 40, 9.00 – 15.00 val.

Detali programa bus išsiųsta užsiregistravusiems.

Mokymų dalyviams bus įteikiami pažymėjimai.

PASIRINKITE